Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Kiedys wierzyłam, marzyłam, kochalam…teraz tylko jestem…

Kiedys wierzyłam, marzyłam, kochalam…teraz tylko jestem…

Pisze bo dosyć dawno nie pisałam...Chociaż za bardzo to chyba nawet nie mam o czym......W Szczecinie bylam jakis czas-dobrze mi to zrobilo....Ale wróciłam-musialam... Jest strasznie....Matka wyniosla sie do Szczecina bo nie mogla wytrzymac z ojcem....Siedze caly czas sama...Placze ciagle-nawet teraz....jest zle...jest bardzo zle...jest tragicznie.....Boje sie....ojca, szkoły, ludzi, a nawet siebie samej...Boze jak ja bym chciala zeby ten koszmar sie skonczyl...Wewnatrz jestem w rozsypce, ja aż czuje z bólu wlasne wnetrze...Chce z tad uciec......zapomniec....Bez przerwy przesladuje mnie wizja ze ktos przecina mi zyly...-mam tak od jakiegos czasu....nie daje mi to spokoju...Wszystko mnie wkurwia...Dlatego nawet nie wychodze z pokoju żeby sie nie denerwowac czym kolwiek...Zresztą nawet bałabym się gdzie kolwiek wyjśc ze wzgledu na ojca-jak słysze, że on wchodzi do domu modle się tylko żeby do mnie nie wszedl-jak do mnie wchodzi tzn że coś się stało, wtedy wiem że lada moment jak zwykle uslysze co znow zrobilam nie tak i jaka jestem beznadziejna we wszystkim....Pójde wymiotować bo jush nie wiem co mam ze sobą zrobić....
(...)


Sailor Moon 19/01/19 [4-11-2007] [Powrót] Pomóż...


Już jesteś w ulubionych :*:*:*
eWc!@ 12/02/43 [10-11-2007]
| brak www IP: 85.31.228.171

skasowałam stary adres i jeszcze nowego nie dodałam :) Ale zaraz będzie :D A tytuł filmu to "za młoda na śmierć"
eWc!@ 11/53/06 [10-11-2007]
| brak www IP: 85.31.228.171

Dlaczego ty tak bardzo nienawidzisz siebie?co ty sobie takiego zrobiłaś?przecież jesteś fajna dziewczyną, widziałam twoje foteczki kiedys na necie;] dziewczyna stań przed lustrem i mów sobie codziennie że jesteś fajna, że sie luubisz i akceptujesz.. a zobaczysz że wkońcu będzie inaczej:)
$mierć 21/24/53 [9-11-2007]
| brak www IP: 83.29.112.1

heh wiesz no ja pojebana jestem :D
ehh a ja ostatnio ..to nic zjeśc nei moge jak jem to normalnie mnie podbija.. ;/ nie wiem coś mi jest.. ;/
smutna09 19/59/56 [9-11-2007]
| brak www IP: 83.31.13.165

Skarbie jeżeli jest tak Ci źle z ojcem, boisz sie jego.. to może zamieszkałabyś z mamuśką? wiem że łatwo nie jest powiedziec..nie wiem jak tam jest..
niunia=* 13/53/06 [9-11-2007]
| brak www IP: 83.142.112.141

Fajny blog, będę wpadać. Zapraszam do mnie!
malwa 15/01/30 [8-11-2007]
| brak www IP: 87.105.24.77

Witaj dawno u Ciebie nie byłam ... zmieniłaś adres bloga i nie mogłam do ciebie zajrzeć ponieważ dopiero znalazłam adres ... postaram się nadrobić zaległości .Trzymaj się cieplutko :*:*:* Pozdrawiam :*:*
eWc!@ 10/24/36 [8-11-2007]
| brak www IP: 85.31.228.171

uhm przykro mi ;(
iza 21/52/26 [7-11-2007]
| brak www IP: 83.22.34.245

To przykre...ale dlaczego nie mozesz z mamą zamieszkac?cio?
justys 19/33/45 [7-11-2007]
| brak www IP: 83.28.100.85

mój numer gg to 6491217
BOZENKA*** 09/19/27 [7-11-2007]
| brak www IP: 78.88.194.229


Podstrona: *1* / 2 / 3